lørdag 21. februar 2009

Ukens blogganbefaling




jeg har lyst til å anbefale med en eneste gang! Denne ukens blogganbefaling er www.salongen.blogg.no

Om bloggen: Salongen er din private nettfrisør! Dama bak denne bloggen er daglig leder i Think Hairwear, lærer på Norsk Frisørskole i Bergen, har deltatt i BM og NM, og er Kvinneguidens hårekspert! Wow sier jeg bare! Hun gir mange nyttige tips i bloggen sin, blant annet tips i forhold til produkter hun har testet, trender, tips til håret og skal nå utvide med sminketips også! Videobloggene hennes er bare helt supre! De viser virkelig hvordan man skal style håret. Og tipsene/triksene ser ut til å funke tatt hennes eget hår i betraktning; det er bare helt nydelig! Det er utrolig kjekt å få slike tips fra en som vet hva hun snakker om, da kan man være mer trygg på at tipsene funker. Denne bloggen fanget mitt øye med en gang, og denne kommer jeg til å fortsette å følge med på. Jeg har allerede funnet produkter jeg vil teste ut etter å ha lest tips i bloggen hennes!

Hun kjører også en del konkurranser, og det er alltid et pluss! Jeg anbefaler alle å ta en titt på denne herlige bloggen; www.salongen.blogg.no

Ingen kommentarer: