søndag 15. februar 2009

Å elske

unnskyld meg, men ordet "elske", det blir veldig mye missbrukt syns jeg. jeg er så lei av alle fjortisene som sier de elsker en vennine som de kanskje bare har kjent i knapt 2 uker. det er så latterlig at folk kan lyve om noe slikt. å elske er et veldig sterkt ord! tenk dere godt om før dere sier til en person at dere elsker han/henne. jeg blir rett og slett sur og irritert over å se og høre folk som sier de elsker noen som de ikke har kjent lenge. si heller at du er glad i dem om du virkelig ikke elsker dem.

kan inrømme selv at jeg har sagt til mange at jeg elsker de. men fra nå av så blir det slutt på det. for det er ikke fint å lyge. jeg har tre BESTEBESTEvenniner som jeg sier absolutt ALT til. men jeg røper ikke hvem de er. de vet det selv. sier mange hemmligheter til andre venniner også. men ikke de samme hemmlighetene som jeg sier til de tre andre. for de tre jentene elsker jeg. og da mener jeg virkelig ELSKER. for de har støttet meg gjennom godt og vondt, og jeg kan virkelig stole på de. absolutt verdens beste jenter!! tilsammen så elsker jeg seks personer; mamma, pappa, broren min og de tre jentene. ELSKER DERE.

men jeg er glad i veldig mange da!

hvem elsker dere? sånn på ORDENTLIG liksom!

Ingen kommentarer: